Bustamante, The Tyets o Merche, al Roser de Maig de Cerdanyola

Els concerts començaran el divendres 2 de maig

  • The Tyets -
Publicat el 17 d’abril de 2025 a les 11:11

El Vallès ja espera un dels plats forts de la temporada de festes majors. Com és habitual, Cerdanyola es prepara per a un primer cap de setmana de maig farcit de concerts, amb noms de primer nivell com David Bustamante, The Tyets, OBK, David Otero, Míriam Rodríguez o Merche. Tots ells encapçalen les nits musicals del Roser de Maig, que té lloc del 2 al 4 del mes que ve.

El parc del Turonet es tornarà a convertir en l’epicentre musical de la celebració, amb una programació que acollirà estils per a tots els gustos. El tret de sortida serà la nit del divendres amb un clàssic com OBK, pioners del pop electrònic en català i espanyol, que oferiran un concert amb els seus grans èxits com Historias de amor o La princesa de mis sueños. Passada la mitjanit, Red Rocks, tribut a U2, recrearà l’energia i l’essència de la mítica banda irlandesa. La festa s’allargarà fins a la matinada amb una sessió de DJ Iván Jiménez.

L'exconcursant d'Operación Triunfo Míriam Rodríguez agafarà el relleu el dissabte a les deu de la nit i, posteriorment, cedirà el protagonisme a l'escenari a David Otero (23:30 h), excomponent d’El Canto del Loco, que oferirà un viatge musical entre nous temes i hits com Baile o Una foto en blanco y negro. Ja entrada la matinada, arribarà l’actuació més esperada per als amants de la música urbana catalana amb The Tyets (1 h). Els maresmencs portaran el seu “trapetón” amb cançons com Coti x Coti, convertit en un dels temes més escoltats dels últims anys a casa nostra. Tancarà la nit el reconegut discjòquei José de Rico (2:30 h), creador de temes com Rayos de sol.

Diumenge es posarà la cirereta del pastís amb una agenda pensada també per a un públic familiar. A les 19 hores, Merche oferirà una actuació amb temes com Abre tu mente Le deseo. A les 20:45 hores serà el torn de David Bustamante, un dels artistes de més renom, que portarà al Turonet el seu directe amb cançons icòniques com Devuélveme la vida. La festa es tancarà amb una sessió musical a càrrec dels cerdanyolencs DJ Eros i Fatboy DJ (22:30 h).

Com sempre, la festivitat arriba carregada d'activitats culturals, gastronòmiques i esportives durant les jornades de celebració. Com a novetat, el consistori destaca que la Festa Major estrenarà el mocador oficial del Roser de Maig, una peça pensada per reforçar la identitat col·lectiva i l’orgull de pertinença. Artistes de primer nivell esperen ser un reclam per convertir Cerdanyola en la capital de la música per donar la benvinguda al mes de maig.