Ara a portada
Inversió de 44,7 milions d’euros per ampliar la planta de Can Barba
El Govern català aprova ajudes de 61 milions d'euros per millorar infraestructures de tractament de residus, principalment als Vallessos

- Inversió de 44,7 milions d’euros per ampliar la planta de Can Barba
Publicat el 24 de desembre de 2024 a les 10:43
Actualitzat el 24 de desembre de 2024 a les 12:22
El Govern català ha autoritzat l'Agència de Residus de Catalunya a concedir cinc subvencions de 60,9 milions d'euros a ens locals i supramunicipals. Una de les partides més importants -44,7 milions- es destinarà a finançar l'ampliació de la planta de Can Barba, situada entre Sabadell i Terrassa.
A més, s'ha acordat una partida de 9,9 milions per incrementar el pressupost del projecte per ampliar la planta de fracció orgànica del Centre Comarcal de Tractament de Residus del Vallès Oriental. Així mateix, s'invertiran 5 milions d'euros per fer el cinquè digestor i millorar els túnels de compostatge d'aquesta infraestructura. També s'ha atorgat una subvenció d'1 milió d'euros a l'Ajuntament de Lloret i una de prop de 314.000 euros a l'Àrea Metropolitana de Barcelona.