Ara a portada
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Un home apunyala la seva dona i s'intenta suïcidar a Terrassa

- L'ex tècnic del CE Sabadell, Miki Lladó, inicia una nova aventura a Noruega
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 14:20
Actualitzat el 20 de gener de 2024 a les 14:34
Nou apunyalament a Terrassa. Aquest cop els fets han passat la matinada del dissabte, quan un home ha atacat la seva dona en un pis del carrer de Sant Crispi, al barri de Ca n’Anglada. L'agressor ha apunyalat la víctima a la zona del pit, ferint-la de gravetat. Posteriorment, ha fugit i ha intentat suïcidar-se saltant del pont de l’avinguda de Jacquard sobre el Parc de Vallparadís. Tot i això, ha sobreviscut i ha estat traslladat en estat molt greu a l’hospital.
Els Mossos ja investiguen el cas com a violència masclista amb un homicidi en grau de temptativa. La parella té tres fills i es desconeix si hi ha denúncies anteriors per violència.
https://www.diaridesabadell.com/2024/01/18/arma-blanca-ferit-terrassa-casos/
Notícies recomenades
-
Vallès Les Filadores, La Mirada i altres carpetes obertes d'Educació al Vallès
-
Vallès Retards a l'R4 per actes d'incivisme a bord d'un tren
-
Vallès Més canvis en l’aparcament per les obres del soterrament a Montcada i Reixac
-
Vallès Xavier Garcés: "Volem elaborar una nova estratègia industrial conjunta al Vallès"