Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
L'ATM rebaixa a la meitat el preu de la T-usual i la T-jove i redueix un 30% la T-casual
L’ens preveu que la gratuïtat d’alguns títols de Renfe tingui un impacte de fins a 50 MEUR i reclama una compensació

- Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat dels vianants al Taulí
Publicat el 27 de juliol de 2022 a les 10:18
Actualitzat el 27 de juliol de 2022 a les 10:20
El consell d’administració de l’Autoritat de Transport Metropolità de Barcelona (ATM) ha aprovat reduir fins a un 50% el preu d’abonaments integrats de transport públic, com la T-usual i la T-jove, que són d’ús il·limitat. L’ATM ha aprovat ampliar la bonificació del 30% proposada pel govern espanyol al 50% només en el cas dels abonaments mensuals i trimestrals. En canvi, en els bitllets multiviatge com la T-casual només s’aplicarà la reducció del 30% que aporta el Ministeri de Transport, segons el reial decret de mesures per fer front a la crisi de preus. La bonificació estarà en funcionament a partir de l’1 de setembre i fins el 31 de desembre. Els comprats durant aquest abonaments període caducaran el 15 de gener de 2023.
Pel que fa a les tarifes de la T-familiar, la T-grup i la T-dia, l’ATM no aplicarà cap tipus de rebaixa, ja que el reial decret aprovat pel govern espanyol contempla la possibilitat d’excloure de la bonificació els títols pensats per a la població turista o d’ús habitual.
D’altra banda, la T-870/90, la T-usual bonificada per a persones en situació d’atur i els packs de Berguedà i Ripollès també es beneficiaran de la reducció del 50%, mentre que la T-casual per a treballadors de l’Aeroport mantindrà la rebaixa del 30%.
Segons ha detallat l’ATM, la reducció en els preus de les tarifes es farà efectiva l’1 de setembre en tots els mecanismes de compra, i “l’usuari no haurà de fer res” per comprar els abonaments rebaixats.
Notícies recomenades
-
Vallès Les Filadores, La Mirada i altres carpetes obertes d'Educació al Vallès
-
Vallès Retards a l'R4 per actes d'incivisme a bord d'un tren
-
Vallès Més canvis en l’aparcament per les obres del soterrament a Montcada i Reixac
-
Vallès Xavier Garcés: "Volem elaborar una nova estratègia industrial conjunta al Vallès"