Ara a portada
-
-
Sabadell "Tu tampoc tens internet?": així s'ha viscut l'apagada total a Sabadell Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell Sabadell desplega tots els efectius de la Policia Municipal pel tall de llum massiu Albert Acín Serra
-
Sabadell Els comerços de Sabadell, afectats per l'apagada elèctrica: "Ningú té diners en efectiu" Marta Ordóñez
-
Sabadell FGC i Rodalies: passatgers atrapats als trens i hores per tornar a casa Albert Acín Serra i Sergi Gonzàlez Reginaldo
'La Mola de Matadepera' aspira a ser la millor sardana de l'any 2021
La composició més votada guanyarà el concurs de la Confederació Sardanista de Catalunya

- Estudien com millorar la mobilitat de l'N-150 entre Sabadell i Terrassa
Publicat el 12 de maig de 2022 a les 12:32
Actualitzat el 12 de maig de 2022 a les 14:47
La composició de Jordi León La Mola de Matadepera fa passos endavant per convertir-se en la guanyadora del concurs La Sardana de l'Any 2021. Després de diverses eliminatòries, ha rebut prou vots per quedar classificada a la semifinal de l'edició d'enguany, que es votarà aquest cap de setmana, el 14 i 15 de maig, a través del web lsda.cat.
La Confederació Sardanista de Catalunya va posar en marxa el concurs el mes de gener, amb la participació de 48 sardanes diferents. Les composicions competeixen entre si per passar d'eliminatòria. Aquesta serà una semifinal decisiva per ser a la final del Premi Popular del concurs, que se celebrarà a la Faràndula de Sabadell, el 28 de maig.
Pel que fa al Premi de la Crítica, serà triat per un jurat de músics professionals entre les sardanes participants.