Ara a portada
"No entenem que es regali el Consell Comarcal al PSC"

- El temps: divendres amb cel serè i sol a dojo
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 13:43
Actualitzat el 19 de juliol de 2019 a les 08:06
L’Assemblea Nacional Catalana es concentrarà aquest divendres a les 12 h a la plaça de Sant Roc, per mostrar el seu rebuig al pacte de govern entre el PSC, Junts per Catalunya i En Comú Guanyem al Consell Comarcal. Des de l’Assemblea no entenen que Junts per Catalunya “regali” l’ens comarcal al PSC, i demanen que aquest pacte es reverteixi.
“No volem claudicar i pensem que això es pot revertir”, ha dit Eulàlia Subirà, membre del Secretariat Nacional del Vallès Occidental. Subirà critica que les formacions sobiranistes no han complert el pacte que s’havia signat amb les entitats, en el que es proposava “la unitat d’acció”. “No acceptarem més aquests moviments”, ha assegurat, i ha afegit que “seguirem insistint perquè no hi hagi de nou un pacte entre un dels partits autodenominats independentistes i el 155”.
Per revertir la situació, Subirà feia menció al pacte previst entre ERC i Junts per Catalunya al Consell Comarcal del Maresme, que hauria evitat que l’antiga convergència pactés amb els socialistes, després que les entitats haguessin fet pressió per evitar-ho.
Notícies recomenades
-
Vallès Les Filadores, La Mirada i altres carpetes obertes d'Educació al Vallès
-
Vallès Retards a l'R4 per actes d'incivisme a bord d'un tren
-
Vallès Més canvis en l’aparcament per les obres del soterrament a Montcada i Reixac
-
Vallès Xavier Garcés: "Volem elaborar una nova estratègia industrial conjunta al Vallès"