Un veí de Sabadell ha mort en sortir de l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès al punt quilomètric 154,2 en sentit sud, quan circulava amb la seva moto, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els Mossos van rebre l’avís dilluns a les 17.30 h. Per causes que encara s’estan investigant, una moto amb dos ocupants va sortir de la via. A conseqüència de l’accident, el conductor va resultar ferit crític i va ser traslladat a l’hospital Mútua de Terrassa, on aquesta matinada ha mort.
Es tracta de M.A.B., de 60 anys i veí de Sabadell. Pel que fa a l’acompanyant va quedar ferida de menys gravetat i va ser traslladada al mateix centre sanitari.
Arran del sinistre es van activar vuit patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats terrestres i l’helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Pel que fa a l’afectació viària, es va tallar la sortida 22 de l’AP-7 cap a la C-16 i es van registrar retencions de dos quilòmetres.
Un total de 52 persones han perdut la vida a les carreteres catalanes des que va començar l’any, 18 de les quals motoristes.