
Ara a portada
Una avaria deixa sense aigua prop d'un miler d'habitatges de Sabadell
La incidència ha afectat la zona nord de la Creu Alta

Publicat el 03 d’abril de 2025 a les 11:03
Actualitzat el 04 d’abril de 2025 a les 12:27
Diversos veïns de Sabadell han advertit aquest dijous al matí que no rajava aigua a les aixetes de casa. La incidència ha tingut lloc al voltant de les deu. Segons expliquen al Diari des d'Aigües Sabadell, l'avaria s'ha produït al carrer de Canonge Joncar i els tècnics han treballat durant una hora per a solucionar-la.
Segons les mateixes fonts, gairebé 800 habitatges s'han vist afectades pel tall de subministrament, a la zona del nord del barri de la Creu Alta. Cap al migdia s'ha pogut restablir el servei un cop resolta l'avaria.
[caption id="attachment_339580" align="aligncenter" width="652"]
Zona afectada per l'avaria | Captura[/caption]
El grup Cassa, encarregat del subministrament de l'aigua a la ciutat, disposa d'un mapa a la seva pàgina web on actualitza en temps real les incidències, detallant les zones i les actuacions previstes. A través de l'eina, els clients poden comprovar si es veuen afectats o no per talls.

Notícies recomenades
-
Sabadell Quins criteris he de complir per llogar un pis buit a través de l'Ajuntament?
-
Sabadell Vuit estudiants de Sabadell tornen de Vila-real amb diversos premis sota el braç
-
Sabadell "Vaig sentir una patacada brutal i va tremolar tota la casa", sobre l'esfondrament del bloc de Ca n'Oriac
-
Sabadell "Els recursos per tenir un fill amb TEA són insuficients"