L'episodi de pluges a Sabadell i al conjunt del país sembla no tenir final. Almenys, no de manera imminent. Diumenge passat, les condicions meteorològiques van estar marcades per una jornada de precipitacions intenses. Durant el dia, es van registrar més de 17 litres per metre quadrat en total, segons dades de l'Estació Automàtica de Sabadell.
A les 12.30 h del migdia, va assolir-se la màxima precipitació, amb 9 litres per metre quadrat caiguts en mitja hora. A més a més, va acompanyar-se amb un episodi de calamarsa en diversos llocs de Sabadell i del Vallès, amb granís que va deixar rastre visible en algunes zones.
[caption id="attachment_338066" align="alignnone" width="700"]



Previsió per aquest dilluns
Segons el Meteocat, aquest dilluns les temperatures variaran entre els 6 i els 15 graus. Es manté la inestabilitat en les pròximes hores i la pluja pot tornar a irrompre amb força durant la tarda. En aquest sentit, s'ha emès un avís per intensitat de pluja a tota la comarca i a altres punts del litoral i prelitoral.
⚠ El Servei Meteorològic de Catalunya emet avís de situació meteorològica de perill (#avisosSMP) per intensitat de pluja ⚠ ➡Dt. 13:00 h - 19:00 h. ➡ Possibilitat de precipitació > 20 mm / 30 minuts ➡ Grau de perill màx. 🟡 1/6 Hora local (h) = TU+1 pic.twitter.com/AkDPqVA9FY
— Meteocat (@meteocat) March 24, 2025
#PrediccióMitjàTermini ☀️El sol tornarà a obrir-se pas entre la nuvolositat durant les pròximes jornades, tot i que es mantindran alguns ruixats més aïllats, especialment a la meitat nord de Catalunya. pic.twitter.com/rW2PsVJpPD
— Meteocat (@meteocat) March 23, 2025
Durant la setmana, s'han d'anar obrint clarianes, tot i que encara pot haver-hi algun ruixat residual dimarts, en una nova jornada de núvols. A partir del dimecres, el sol guanyarà protagonisme i tot apunta que ens acomiadarem dels ruixats que han marcat la ciutat al llarg de tot el mes de març.
FOTOS CEDIDES DE CAN FONT (CASTELLAR DEL VALLÈS):