
Ara a portada
Obre la Informal, una aposta per la gastronomia i enologia 'gourmet' a Sabadell
És restaurant, però també bodega amb més de cent referències de vi

- Raquel Sánchez, oberta a signar l'acord de la ronda Nord aquest divendres
Publicat el 04 de juliol de 2023 a les 12:32
Actualitzat el 04 de juliol de 2023 a les 13:23
Un pica-pica més informal o un sopar formal. És restaurant, però també bodega amb més de cent referències de vi. I una botiga i formatgeria amb delícies per a tots els públics. Obre a Sabadell la Informal, una gourmeteca que busca seduir els paladars més exquisits. El restaurant, amb segell sabadellenc, vol convertir-se en una marca reconeguda per obrir a altres municipis i exportar el seu know-how arreu del país. "Tenim celler, botiga i restaurant, una proposta diferent", assegura Juan Diego Valverde, un dels impulsors del negoci.
El restaurant s'ha ubicat a la plaça de l'Imperial, a tocar de la Rambla, i compta amb més d'una quinzena de treballadors. La seva carta ha estat dissenyada pel xef d'estrella Michelin Sergi Costa. "Volem ser gourmets i educar el paladar, un bon formatge, un tast de vi, pernil", afegeix.
Més enllà del servei que ja està en marxa, els inversors volen impulsar activitats com ara tasts de vi, formatges, cerveses o cafès i tallers formatius, entre d'altres, impulsant el Club Gourmet. A hores d'ara, ofereixen servei de botiga, esmorzars, dinars i sopars. "Es pot optar per propostes de picoteig o plats individuals; informal o formal", destaca. Si Valverde hagués de triar plat seria la selecció de formatges i el melós de vedella.
El projecte es va teixir abans de la covid, i els inversors volien una proposta diferent: "Volem que sigui la punta de llança i pugui obrir a altres municipis, volem arribar lluny", apunta Valverde. L'aposta és molt clara també en l'oferta enològica. "Tenim vins d'alt nivell, com Pingus, però també més senzills però de qualitat", afegeix.

Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Un tastet de las 'migas' populars de l'associació de veïns Serra d’en Camaró
-
Sabadell FOTOS | La Festa de la Primavera de l'escola Teresa Claramunt
-
Sabadell Què és el que més t'agrada de la cultura japonesa?
-
Sabadell El maldecap dels instituts amb les substitucions: "Hem estat un mes sense professor"