Ara a portada
-
Cultura i oci Sant Jordi a Sabadell: literatura, música, poesia i castells per viure la millor diada Redacció
-
-
-
Cultura i oci El concert de Bubet i la poesia recitada per Jaume Madaula prometen un Sant Jordi inoblidable a Sabadell Redacció
-
Diari de Sabadell FOTOS | Una mirada enrere a la diada de Sant Jordi a Sabadell Aleix Pujadas Carreras
Sabadell commemora el Dia del record de la mort gestacional i perinatal
La façana de l'edifici de l’Ajuntament s’il·luminarà de color blau aquest dissabte

- Calendari laboral: Quins dies seran festius el 2023?
Publicat el 14 d’octubre de 2022 a les 15:50
Actualitzat el 14 d’octubre de 2022 a les 17:40
La façana de l’edifici de l’Ajuntament s’il·luminarà de color blau aquest dissabte 15 d’octubre fins al diumenge 16 per commemorar el Dia del record de la mort gestacional i perinatal. El consistori es suma així a la iniciativa de l’Associació ANHEL, de famílies en dol del Vallès, que aglutina la gent que ha passat per un dol perinatal.
Commemorar el Dia Internacional del Dol Perinatal i Gestacional permet reconèixer i parlar d’una realitat que sovint ha estat amagada. I precisament per això, el procés de dol, en aquests casos, és més complex i pot esdevenir encara més complicat. El desconeixement de les necessitats específiques que comporta i evitar parlar-ne obertament són dos dels reptes que cal afrontar com a societat.
El dol perinatal fa referència a totes aquelles pèrdues de bebès que tenen lloc durant l'embaràs, el part o als pocs dies després del naixement.