Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Traslladat en helicòpter un ciclista ferit greu després de caure a Ca n'Ustrell
L'home, de 67 anys, va ser traslladat al Parc Taulí

- La Sala Quartera comença temporada de teatre amb 'Murmut'
Publicat el 04 d’octubre de 2022 a les 15:52
Actualitzat el 04 d’octubre de 2022 a les 15:57
Un home va haver de ser traslladat amb helicòpter a l'Hospital Taulí després de patir una caiguda mentre anava amb bicicleta a la zona rural de Ca n'Ustrell. El ciclista, de 67 anys, va resultar ferit greu com a conseqüència de l'accident.
En el succés, que va tenir lloc el passat divendres, hi van intervenir una unitat del Servei d'Emergència Mèdiques, una dotació del cos de Bombers de la Generalitat i una unitat de la Policia Municipal.
Es tracta del segon accident de característiques similars que es produeix a la zona en menys d'una setmana. Un jove de 16 anys va ser rescatat també amb l’helicòpter dijous passat a Ca n'Ustrell després de patir una caiguda amb bicicleta.
https://www.diaridesabadell.com/2022/09/29/accident-ciclista-helicopter-sem-sabadell-ca-nustrell/
Notícies recomenades
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Marquès de Comillas: "No podem dormir, una persona crida cada nit a les 3 i les 4 del matí"
-
Sabadell “El passeig de la Revolució sembla una mini deixalleria”