
Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Avís per perill de calor a Sabadell
Es preveu una temperatura màxima de 37 ºC entre les 14 i les 15 h

- Més de 900 controls a les carreteres aquest cap de setmana de tres dies
Publicat el 11 d’agost de 2022 a les 18:31
Actualitzat el 12 d’agost de 2022 a les 10:54
L'Ajuntament de Sabadell ha emès un avís per perill de calor a la ciutat, especialment el divendres, 12 d'agost, de 6 a 18 h. La previsió del Servei Meteorològic de Catalunya és que a Sabadell tinguem 37 ºC de temperatura màxima entre les 14 i les 15 h. La mínima se situarà al voltant dels 22 ºC a les 6 h.
Les recomanacions habituals, en aquests casos, són hidratar-se sovint, no sortir al carrer a les hores de més calor i tenir especial cura d'infants i gent gran.
[caption id="attachment_229541" align="aligncenter" width="500"]
L'Ajuntament ha compartit l'avís a Twitter / AJUNTAMENT[/caption]
També es recomana abaixar les persianes de les finestres on el sol hi dona directament; obrir les finestres de casa durant la nit, per refrescar-la; estar a les estances més fresques i utilitzar en la mesura del possible aparells de ventilació. Al carrer, les recomanacions són fer servir una gorra o barret, ulleres de sol i protecció solar. Igualment, es recomana portar roba lleugera, aigua i procurar caminar per l'ombra.

Notícies recomenades
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Marquès de Comillas: "No podem dormir, una persona crida cada nit a les 3 i les 4 del matí"
-
Sabadell “El passeig de la Revolució sembla una mini deixalleria”