Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
El Passaport Edunauta, un nou projecte educatiu a Sabadell

- Manel, Dàmaris Gelabert, Clara Peya i Xiula, a la Marató de Suma de Castellar del Vallès
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 16:22
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 16:23
L'Ajuntament de Sabadell, amb la col·laboració de la Fundació Jaume Bofill i la Cooperativa +Educació, ha posat en marxa a la ciutat el projecte Passaport Edunauta. Aquest projecte, en la seva primera edició, s’adreça als infants de quart de primària de les escoles Concòrdia, Pau Casals i Font Rosella. Es vol crear una xarxa entre els diferents serveis municipals i les entitats que vulguin implicar-s’hi.
L’alumnat podrà apuntar al seu passaport totes les activitats d’aprenentatge que realitzin a partir del desembre 2021, fins al final del curs escolar. Les activitats d’aprenentatge són tant les que pugui realitzar amb la seva família com les que s’organitzen mensualment per part dels diferents Espais Edunautes del municipi. Aquests espai són les Biblioteques Municipals, el Museu d’Història de Sabadell, el Museu d’Art de Sabadell, el CAE La Llar del Vent, l’Agrupació Astronòmica de Sabadell i el Club Natació de Sabadell.
El regidor d’Educació, Manuel Robles, ha destacat que aquest programa “busca valorar els aprenentatges invisibles que fan els alumnes en qualsevol context educatiu, la connexió dels coneixements tant dins com fora de l’escol i disminuir la segregació". Per la seva part, el regidor de Cultura, Carles de la Rosa, ha assenyalat que “als Espais Edunautes s'ofereixen propostes relacionades amb el coneixement de la prehistòria i el passat industrial; a banda de fomentar la lectura".
D’altra banda la regidora d’Esports, Laura Reyes, ha explicat que “el Club Natació Sabadell oferirà tastets esportius de diferents disciplines esportives"
Finalment, el director de l’escola Front Rosella, Rufí Chamorro, ha explicat que “es tracta d'una experiència pilot" que hauria de tenir continuïtat a altres barris de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Marquès de Comillas: "No podem dormir, una persona crida cada nit a les 3 i les 4 del matí"
-
Sabadell “El passeig de la Revolució sembla una mini deixalleria”