Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Salut començarà a contactar amb les persones que han de rebre la tercera dosi a partir de la setmana que ve
El Departament calcula que afectarà unes 15.000 persones

- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el 10 de setembre de 2021 a les 14:10
Actualitzat el 10 de setembre de 2021 a les 16:28
El Departament de Salut preveu començar a contactar amb les persones amb immunodepressió que han de rebre la tercera dosi de la vacuna contra la Covid-19 a partir de la setmana que ve.
El conseller Josep Maria Argimon ha dit que preveuen que es faci des dels hospitals, com ja es va fer amb altres dosis, i que calculen que afectarà unes 15.000 persones a tot Catalunya.
La Comissió de Salut Pública va aprovar dimarts administrar una dosi addicional del vaccí a algunes persones en situació d'immunosupressió greu, que tenen un risc elevat de patir una resposta immune inadequada a la pauta convencional de vacunació.
Notícies recomenades
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Marquès de Comillas: "No podem dormir, una persona crida cada nit a les 3 i les 4 del matí"
-
Sabadell “El passeig de la Revolució sembla una mini deixalleria”