Ara a portada
Sabadell elaborarà un pla amb entitats per fer la ciutat més accessible

- La 'nena amb globus' de Banksy apareix a diferents punts de Sabadell
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 23:26
Actualitzat el 02 de juny de 2021 a les 09:50
Ha prosperat la proposta de la Crida perquè a Sabadell, a través d'un Pla d'Accessibilitat participatiu, s'identifiquin els punts de la ciutat on hi ha barreres arquitectòniques i se suprimeixin. Es tracta de detectar llocs que dificultin la mobilitat; fanals, senyals, contenidors que restringeixin el pas; o, per exemple, voreres estretes no adaptades o zones.
Tots els grups municipals de Sabadell han votat a favor de la moció de la Crida, presentada al ple municipal del mes de juny.
Les actuacions "per garantir l'autonomia de les persones" s'han de desenvolupar abans del 2024. Per detectar necessitats, està previst que se celebrin trobades amb diferents agents de la ciutat, com associacions de veïns, AFAs o entitats socials.
D'altra banda, l'Ajuntament ha adquirit el compromís d'incloure accions en matèria d'accessibilitat en els pressupostos anuals.
Notícies recomenades
-
Sabadell Tanca La Cullereta, la cafeteria que va seguir l'estela del Forn de Sant Jaume
-
Sabadell La Generalitat detecta "irregularitats" en una residència de gent gran de Sabadell
-
Sabadell Ni l’aula, ni el pati: quan la cuina és l’ànima de l’institut
-
Sabadell Noves motos a la Policia Municipal de Sabadell