Ara a portada
Ciutadans apela als votants “moderats" per frenar Podemos i l’independentisme
El partit taronja ha inaugurat la campanya electoral a la ciutat amb un breu acte a la Plaça d’Espanya

- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat
Publicat el 31 d’octubre de 2019 a les 20:38
El líder de Ciutadans a Sabadell, Adrián Hernández, ha apelat aquest dijous d’inici de campanya electoral “al vot dels moderats de Sabadell i del conjunt d’Espanya” per evitar que "a partir del proper 11 de novembre Espanya quedi en mans de Podemos i dels partits independentistes”.
En un breu acte a la Plaça d’Espanya de Sabadell, el partit taronja ha presentat els cartells i lema per a les eleccions del 10 de novembre: “España en marcha”. Hernández ha assegurat que el vot a Ciutadans “és triple”.
Segons el líder taronja, el seu partit és l’únic "que pot desbloquejar la situació que hi ha a Espanya”, després que el PSOE no pogués formar govern; que pot “fer les reformes que Espanya necessita”; i també que pot “garantitzar la unitat d’Espanya”.
https://www.diaridesabadell.com/2019/10/31/arrenca-campanya-mes-curta/
Notícies recomenades
-
Sabadell Una tradició única i emblema de Can Puiggener
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist