En obres una de les naus Sallarès i Deu per reparar de la coberta

  • Cap de setmana amb temps variable: assolellat i ennuvolat
Publicat el 10 de maig de 2019 a les 18:23
Actualitzat el 11 de maig de 2019 a les 13:44
L'Ajuntament comença aquest dissabte les obres d'una nau Sallarès i Deu, al barri de Gràcia, per reparar una part de la coberta. Durant les tasques de revisió de la conservació, els tècnics han detectat un trencadís a la coberta de les antigues oficines. El pas als vianants en la vorera de Jacint Verdaguer amb Viladomat resta tancat.
L'objectiu és restituir l’estat original de la coberta i garantir la seguretat de l’edifici. Les obres comportaran també la reparació de part de la coberta i del coronament de la façana de la cantonada

Rehabilitar la història sabadellenca

La nau Sallarès i Deu es tracta d’un edifici industrial amb valors històrics i patrimonials. L'edifici el conformen quatre naus paral·leles als carrers de Cellers i de Viladomat, i un cinquè edifici, perpendicular a aquestes naus, amb façana al carrer de Jacint Verdaguer. El conjunt està protegit des del 1986 i en el Pla especial de Protecció dels Béns Arqueològics, Mediambientals i Arquitectònics de Sabadell (PEPBAMAS) vigent té una protecció global.