Ara a portada
L’historiador Josep Maria Benaul, únic candidat a dirigir la Bosch i Cardellach
L'historiador sabadellenc és l'únic aspirant a dirigir l'entitat en les eleccions del 25 d'abril

- El temps: cap de setmana primaveral
Publicat el 15 de març de 2019 a les 08:50
Actualitzat el 15 de març de 2019 a les 19:53
L’historiador sabadellenc Josep Maria Benaul encapçala l’única candidatura que s’ha presentat per dirigir la Fundació Bosch i Cardellach els propers quatre anys. El D.S. ja va explicar a finals d’any que Benaul era la persona més ben col·locada per accedir al càrrec, tot i que fins que no ha trobat l’equip adequat que l’acompanyi en aquesta aventura, no s’ha decidit.
La nova junta, però, no accedirà al càrrec fins el dia 25 d’abril, quan els de la Fundació votin. “Soc membre de la Fundació des del 1985 però mai havia ocupat cap càrrec. Altres vegades ja m’havien demanat que em presentés, però m’he decidit ara perquè és el primer cop que hi ha eleccions”, explica Benaul al D.S. Fins ara, el president sortint sempre proposava el president entrant, però la dimissió en bloc de tota la junta a finals d’any –per culpa de la crisi del canvi de seu– va obrir la porta a una situació inèdita.
https://www.diaridesabadell.com/2018/12/17/dimiteix-la-junta-directiva-de-la-fundacio-bosch-i-cardellach-en-ple-per-la-pressio-dels-numeraris/
A Benaul l’acompanyaran a la nova junta l’economista Montserrat Farell, l’enginyer Pere Nicolàs, l’arquitecta Isabel Vega i el doctor en història de l’art Patxi Ocio. Aquest darrer té 29 anys i serà un dels membres de la junta més joves de la història de l’entitat. “Tenia molt clar que a la junta hi havia d’haver dones i gent jove”, assegura Benaul.
Notícies recomenades
-
Sabadell Una tradició única i emblema de Can Puiggener
-
Sabadell “Em van fer veure que no tot el que surt a Internet sobre la Prader-Willi es compleix”
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist