La 'Feria de Abril' fa brillar Can Puiggener

La Hermandad de la Virgen de Gracia reuneix una norantena de veïns entre balls, gastronomia, cultura i molta festa

  • Festa i balls a la seu de l'entitat -
Publicat el 27 d’abril de 2025 a les 15:01
Actualitzat el 27 d’abril de 2025 a les 15:08

La Feria de Abril de la Hermandad de la Virgen de Gracia va arribar aquest dissabte, 26 d'abril, al barri de Can Puiggener. La seu de l'entitat va esdevenir un reflex de la tradicional festa, amb la seva caseta pròpia i una carpa on oferien begudes als assistents. Aquests van poder portar el menjar de casa, presentant una varietat curiosa entre les taules repartides pel local: des dels més joves amb pizzes fins a la gent més gran amb plats més elaborats. Però tots gaudint de la festa.

"Celebrem la Feria de Abril a casa nostra; esperem al voltant de noranta persones", explica José Campos, president de l'entitat. Campos emfatitza una idea: "fer cultura pel barri de Can Puiggener, que ho necessita".

Loli Jiménez, "la relacions públiques" de la Hermandad, com explica ella entre riures, recorda: "Tot i la pluja, la gent està venint amb el vestit de sevillana; sempre hi ha molts balls". Per preparar el local, han hagut d’adaptar-lo després que l’haguessin dedicat a la Setmana Santa: "fa un parell de dies encara feia olor d'encens", comenta Jiménez. Luis Pacheco, un dels socis fundadors de l'entitat l'any 1981, conclou: "Tot i que la celebració de la Feria de Abril no va començar fins més tard, ja ha esdevingut un clàssic de l'entitat".

FOTOS DE JUANMA PELÁEZ: