Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Lluís Coloma Trio: L'Estruch a ritme de Boogie Woogie

- Diada amb sol i calor
Publicat el 08 de setembre de 2018 a les 10:47
Més d'un centenar de sabadellenques i sabadellencs van gaudir de Lluís Coloma trio al patí de Ca l'Estruch. El grup que mescla el blues, el boogie woogie i altres gèneres com el rock, està format del pianista Lluís Coloma, el contrabaixista Manolo Germán, i el bateria Marc Ruiz. Aquesta combinació va arrencar a ballar a alguns assistents, i va tenir un públic atent durant l'hora i mitja que va durar l'actuació.
El trio va fer un repàs pels temes del seu últim treball gravat en estudio, Boogie wins again. Aquest disc que va sortir l'any 2016, és una combinació entre temes propis del grup i versions d'altres artistes internacionals com Bob Dylan, entre d'altres.
Entre els assistents, un home deia que li semblava estar als "clubs de Nova Orleans", i no és estrany, Colom toca el piano com si es tractés d'una extensió més del seu propi cos. El músic és un dels pianistes de blues més reconeguts de l'estat Espanyol i és capaç de jugar amb la velocitat i els ritmes, mentre es comunica amb el públic mirant-los, i fent-los cares. El mateix succeeix amb Germán al contrabaix i amb Ruiz a la bateria. Els solos que es van marcar amb els instruments; van ser els moments que van obtenir més aplaudiments per part del públic.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci La sort de poder anar a peu al cinema a Sabadell, i no a un centre comercial al polígon
-
Cultura i oci Roc Casagran: "La inèrcia del dia a dia ens porta a incomunicar-nos"
-
Cultura i oci Manel Vidal: "Algú incapaç de riure's de si mateix encara ha de fer una mica de feina"
-
Cultura i oci La Sala Miguel Hernández comptarà amb grades noves per ser un espai més versàtil i polivalent