Ara a portada
La Cavalcada reial del 2022 a Sabadell, amb distància i mascareta
La comitiva reial repartirà set tones de caramels

- Més de 100.000 persones assisteixen a la cavalcada de Sabadell (+20%)
Publicat el 03 de gener de 2022 a les 12:06
Actualitzat el 04 de gener de 2022 a les 10:52
Sabadell reprèn la cavalcada reial aquest any i els Reis d'Orient tornaran a omplir els carrers aquest 2022. Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran a la plaça de la Nova Creu, al límit amb Barberà del Vallès a les 17.30h i a les 18h emprendran el seu camí cap al nord de Sabadell. La comitiva reial arribarà fins al carrer de Les Palmeres, a Can Deu, a les 21h.
Els complements contra la Covid seran clau per gaudir de la cavalcada. Caldrà mantenir la distància de seguretat – i evitar les tradicionals aglomeracions–, gel hidroalcohòlic i portar mascareta, també recomenable pels més petits. La longitud del recorregut serà de set quilòmetres i "permetrà que el públic es pugui repartir", consideren des de l'Ajuntament de Sabadell. Policia municipal, agents cívics i personal municipal informaran sobre les mesures de seguretat.
Pel que fa a les novetats, la a Màquina dels Desitjos, la carrossa de l’Ambaixador, desfilarà per primera vegada per la ciutat. En aquesta edició es presenten noves carrosses de carbó, de les Fades de la Son i de Llaminadures, on hi haurà alguns dels personatges de l’espectacle Somriu al Nadal. A més, les comparses de carters i de recollidors de xumets aniran amb quadricicle i es presentaran noves comparses d’estels i de llaminadures.
Notícies recomenades
-
Nadal La màgia de Nadal ens permet superar els obstacles
-
Nadal Milers de joguines solidàries per a infants vulnerables de Sabadell
-
Nadal FOTOS: L'espectacle Somriu al Nadal manté l'esperit festiu a Sabadell
-
Nadal Sabadell es prepara per descobrir el musical 'Somriu al Nadal' a la plaça del Doctor Robert