Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Nou magatzem logístic per al comerç en línia a Montcada i Reixac
La cadena de supermercats Condis ha obert un nou magatzem logístic per al comerç en línia a Montcada i Reixac

- Restablerta la circulació a la línia S2 Sabadell d'FGC
Publicat el 21 de juliol de 2022 a les 13:23
Actualitzat el 21 de juliol de 2022 a les 14:01
La cadena de supermercats Condis ha posat en marxa un magatzem logístic a Montcada i Reixac (Vallès Occidental) centrat exclusivament a les operacions fetes en línia a través de la plataforma Condisline. La firma hi ha invertit 1 MEUR, fet que li permet cobrir la meitat del territori català i efectuar uns 100.000 enviaments anuals. Amb 2.800 metres quadrats, dona feina a 60 persones, conté 7.000 referències i gestiona 9.000 entregues mensuals.
Condis ha registrat un increment de la demanda de venda electrònica progressiva des del 2020, quan va créixer un 78% respecte al 2019 a causa de la pandèmia i el confinament, i posteriorment s'ha estabilitzat amb creixements anuals del 4%, un augment que també es preveu per aquest 2022.
Notícies recomenades
-
Montcada i Reixac Mor un home atropellat pel tren al pas a nivell de Montcada i Reixac
-
Montcada i Reixac El soterrament de la línia R2 a Montcada no començarà el gener
-
Montcada i Reixac Localitzen prop de 3.000 bombones de butà apilades en un descampat de Montcada
-
Montcada i Reixac Pànic a Rodalies: un home armat amb un ganivet fereix al cap un policia