Ara a portada
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
El juvenil 'A' del CE Sabadell no juga bé i cau davant l'Espanyol (2-0)

- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el 11 de setembre de 2021 a les 21:48
Actualitzat el 14 de setembre de 2021 a les 19:02
Pas cap endarrere. El juvenil 'A' del CE Sabadell ha caigut davant del RCD Espanyol a la Ciutat Esportiva Dani Jarque. Després de la victòria davant del Cerdanyola FC en la primera jornada de lliga, el conjunt de Marc Nomen ha arribat amb confiança a aquest segon partit de la temporada, però no ha sabut oferir la seva millor versió.
Des del principi ja s'ha vist un equip sense la possessió de la pilota i bastant imprecís. Si bé el conjunt local no ha tingut tampoc el seu millor dia, el Sabadell s'ha mostrat amb grans dificultats en totes les seves línies per a sostenir-se en el partit. No obstant això, hem arribat al descans amb una considerable millora per part dels arlequinats que buscaven ficar-se en el partit d'alguna forma.
En la segona part, el Sabadell ha intentat des de les modificacions un canvi estructural, però el canvi s'ha vist en l'Espanyol. Als de Nomen els ha faltat molta profunditat i precisió per a definir, mentre que el conjunt perico ha trobat dos gols que han acabat amb les il·lusions visitants.
El Sabadell té ara l'obligació d'aixecar el cap, deixar enrere ràpidament aquest desagradable episodi i intentar trobar el camí que el porti cap a l'objectiu. Aquesta oportunitat es donarà dissabte que ve davant del Cornellà en el Municipal d’Olímpia.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?