Ara a portada
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
El CE Sabadell guanya i obté la tercera victòria de la pretemporada

- Dues persones ferides en un accident de trànsit a Can Puiggener
Publicat el 13 d’agost de 2021 a les 21:49
Actualitzat el 16 d’agost de 2021 a les 12:08
Després de l'ensopegada davant del Vila-real ‘B’ a casa, el CE Sabadell ha obtingut la tercera victòria de la seva pretemporada davant de l'Al-Sadd de Xavi Hernández. Els d'Antonio Hidalgo s'han imposat per 3 a 2 amb gols de Jacobo, Aaron Rey i David Astals. Amb aquest resultat, els arlequinats sumen la seva tercera victòria en el que va de pretemporada.
El partit ha estat en les instal·lacions de Royalverd a porta tancada. Ha estat l'únic xoc que els catalans disputaran durant aquests dies a la Vall del Bas, ja que tornen dilluns que ve dia 16. Durant el partit s'han pogut veure novament oportunitats per als juvenils que continuen en una gran dinàmica. La mala notícia és que el jove lateral esquerre Gabriel Gausachs ha hagut de sortir lesionat després de cinc minuts al terreny de joc.
Durant aquests dies el Centre d’Esports ha fet una gran feina amb doble sessió d'entrenaments i continuarà en la mateixa línia per a preparar els últims dos compromisos de pretemporada els dies 18 i 21 davant de l'UE Llagostera i FC Andorra.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?