Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Els sèniors del Club Natació de vòlei continuen intractables

- L'Agència de l'Habitatge podrà llogar pisos de Sabadell per allotjar-hi famílies vulnerables

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 21 de novembre de 2020 a les 19:26
Actualitzat el 25 de novembre de 2020 a les 11:58
Imparables. Els dos conjunts sèniors del Club Natació Sabadell mantenen el seu altíssim nivell i no han donat opció als seus respectius rivals d'aquesta jornada de Primera Nacional en partits disputats al Pavelló municipal el Sud perquè les instal·lacions de Les Naus continuen tancades, fins dilluns. L'equip masculí ha estat el primer a jugar i s'ha imposat amb gran autoritat a l'AE Vòlei Manresa per 3-0.
Els nois de Jordi Fernàndez han sabut encarrilar el partit en un primer set força disputat (25-19). En el segon s'ha accentuat la superioritat de l'equip nadador (25-19) i en el tercer ha posat la cirereta amb un clar 25-13 de parcial. Un marcador inapel·lable que manté el Club Natació en els llocs de privilegi. De fet, no pot gaudir del lideratge perquè té un partit pendent.
El femení d'Hugo Gotuzzo també ha solucionat per la via ràpida el seu compromís davant el CEV L'Hospitalet. Un 3-0 que s'ha forjat amb el 25-16 inicial, per arrodonir la feina amb un 25-15 i 25-17. Les locals han tornat a exhibir un joc molt consistent, sense fissures. La primera defensa del lideratge ha estat un èxit i, a més, ara el poden lluir en solitari perquè el seu màxim perseguidor, el Sant Cugat, ha perdut en aquesta jornada.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?