Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
L'Escola Pia imposa la seva efectivitat davant el Club Natació (5-8)

- El temps: dilluns ennuvolat

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 28 d’abril de 2019 a les 01:56
El derbi sabadellenc de futbol sala de Segona B ha estat marcat per la gran intensitat i un ambient quasi explosiu a les grades del pavelló de Can Balsach, ple a vessar. Després d'una setmana molt moguda en el club escolapi amb la destitució del tècnic Borja Burgos -més per raons extraesportives-, el partit presentava moltes incògnites i, a més, el Club Natació olorava la possibilitat de revenjar-se de la derrota encaixada a la primera volta.
El conjunt escolapi, animat per la seva sorollosa afició, ha sortit molt endollat i amb una eficàcia pràcticament absoluta ha encarrilat el partit molt aviat per posar-se amb un clar 0-3 en el marcador. Semblava que seria un derbi de direcció única, però no. El Club Natació ha tirat d'orgull i ha reaccionat de la mà de Dani Salgado. Al descans s'ha arribat amb un 2-4 gràcies a un gol d'última hora de l'exescolapi Dani Castro de doble penal.
A la represa el protagonisme ha estat per Pepe. El jugador de l'Escola Pia ha ofert un altre recital i amb tres gols ha completat el seu particular repòquer i ha donat la victòria al seu equip. El Club Natació sempre ha anat a remolc, però ha lluitat al màxim per mantenir-se dins del partit. Amb el 4-6 fins i tot ha gaudit d'alguna opció per situar-se a un sol gol. Però finalment ha pagat cars els riscos de la tàctica del porter-jugador. Tot i que la victòria escolàpia és indiscutible, el 5-8 definitiu ha estat una mica enganyós. Amb aquests tres punts, l'Escola Pia fa un nou pas per accedir a la Copa del Rei amb 4 jornades per davant. Els de Diego Blanco només poden lluitar per la setena posició.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?