Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Josep Masip rellevarà Martí Sala en la presidència del Panathlon Club

- El temps: segueix el sol, baixen les temperatures

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 04 de gener de 2019 a les 19:44
Actualitzat el 07 de gener de 2019 a les 19:07
El relleu està servit. Encara no és un fet oficial i tot apunta a una transició tranquil·la, però el fins ara president del Panatlhon Club Sabadell, Martí Sala, deixarà el càrrec després de 19 anys i quasi tres dècades en l'entitat. El seu substitut serà un home de la seva total confiança, Josep Masip, conegut per la seva vinculació amb la Creu Roja i també en el món de l'esport, sobretot en el bàsquet on va exercir d'àrbitre i comissari.
En la reunió del mes de gener del pròxim dilluns, on el protagonista serà el recuperat hoquei sobre patins sabadellenc, els associats de l'entitat coneixeran la decisió. Tot i això, Martí Sala encara participarà com a president en el lliurament del Premi Esportivitat previst pel dia 22 de gener en el Casal Pere Quart. El guardonat serà el tirador Francisco Cabrera per un gest de fair-play en una competició. Amb l'entrada de Masip s'espera una línia de continuïtat encara que el nou president té noves idees i projectes que aviat veuran la llum.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?