Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
El Sabadell sota màxima pressió davant l'Espanyol B

- Pluja en diferents moments del dia

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 07 d’octubre de 2018 a les 12:26
Màxima necessitat i màxima pressió. Així afronta el Sabadell el partit d'aquest diumenge (17 h) davant el filial de l'Espanyol. Amb 4 punts de 18, el conjunt arlequinat ja no es pot permetre més ensopegades en una Creu Alta on encara no coneix la victòria aquesta temporada. Toni Seligrat no vol parlar de final, però admet que "és un partit per dir allò de guanyar o guanyar. Jugadors i cos tècnic només tenim aquest desig, oferir la primera victòria a casa a la nostra gent".
Encara que l'equip ha fet mèrits per tenir més punts, els resultats manen. El primer objectiu és millorar l'efectivitat en les dues àrees. No rebre amb tanta facilitat-el Sabadell és el conjunt més vulnerable del grup-i encertar en les ocasions generades. "Seria important avançar-nos en el marcador, cosa que no hem aconseguit encara aquesta temporada. Això podria evitar l'ansietat que vam patir els últims minuts contra l'Ontinyent", afirma Seligrat. L'Espanyol B de David Gallego arriba en un bon moment i només una derrota al camp del líder Hèrcules (1-0). "Té la gran avantatge que l'entrenador i molts jugadors han pujat junts i es coneixen a la perfecció, a més de tenir la qualitat tècnica de tots els filials de Primera", subratlla Seligrat.
El principal dubte és conèixer qui acompanyarà Aleix Coch en l'eix de la defensa després de la sanció de Nico, expulsat a Vila-real. El capità Migue González, tot i entrar a la llista de 20, encara pateix molèsties i les dues alternatives serien el veneçolà Wiliams Velásquez o traslladar a Valentín al centre i col·loca al jove Cobo en el lateral esquerre. D'altra banda, Antonio Domínguez, extrem cedit pel Valladolid i encara inèdit, és un altre jugador amb possibilitats de debutar durant els 90 minuts. El partit serà dirigit pel col·legiat del Comitè tinerfeny Víctor Pérez Peraza, de 33 anys. El club ha fet una promoció per aconseguir més presència de públic. Cada soci pot recollir dues entrades de la seva zona de manera gratuïta.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?