Ara a portada
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Bona imatge del Sabadell Rugby Club a Lleida malgrat la derrota (45-17)

- El sol tornarà a predominar aquest dijous

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 03 d’octubre de 2018 a les 12:18
El Sabadell RC va debutar amb derrota a la Divisió d’Honor Catalana contra l’INEF Lleida. Els de Fran González van caure per 45-17 contra un equip molt complet i treballat. Tot i la diferència final, el partit va estar molt disputat, i fins i tot en el minut 60 estava empatat a 17. Als últims vint minuts del matx van ser clarament pels locals, que amb 4 marques van desequilibrar el marcador i enfonsar les opcions de sorpresa del Sabadell RC.
La primera part va estar molt disputada, on els locals dominaven el joc a la mà, mentre que els vallesans s’apropiaven de les fases estàtiques. En els primers minuts, els dos equips van transformar un cop de càstig, però van ser els lleidatans els que van aconseguir dues marques gairebé consecutives, que a més també van transformar. Lluny de donar el partit per perdut, els sabadellencs van aconseguir retallar distàncies abans d’arribar a la mitja part amb un assaig d’Oriol Ferran que culminava una magnífica jugada col·lectiva.
A la segona part, els nois de Fran González van sortir a la segona part amb ganes d’empatar el partit, i així ho van fer. Francesc Farràs plantava la pilota més enllà de la línia de marca, un assaig que transformava Josu Quintana i posava les taules al marcador. Els locals, molt més experimentats, van aprofitar el moment de rauxa visitant per augmentar el ritme del partit, una velocitat a la qual el Sabadell RC no hi està acostumat. A més, els sabadellencs van començar a acusar l’esforç físic de la primera hora de partit i no va poder parar les envestides rivals. En només vint minuts els de la Terra Ferma van aconseguir quatre marques que van acabar amb les opcions del Sabadell RC. Al final, 45-17 en un marcador que no reflectia ni molt menys el que va ser el partit.
L'entrenador del Sabadell RC, Fran González, lamentava el no poder marxar de la capital del Segre amb algun punt i assegurava que “hem jugat contra el millor equip de la lliga i hem competit 60 minuts, això ja és una petita victòria”. El tècnic però avisava que “no podem treballar tan bé durant una hora i llençar-ho tot per la borda als últims minuts, ens tocarà treballar en això”. Els aabadellencs tindran l’oportunitat la setmana vinent d’aconseguir la primera victòria de la lliga contra els Crancs d’Osona. El partit es disputarà a La Roureda el dissabte 6 a les 18h de la tarda i, a priori, serà un enfrontament molt més igualat.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?