Ara a portada
-
Sabadell FOTOS | El viacrucis del Centre commemora les darreres hores de Jesucrist Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
Doble derrota de l'OAR Gràcia

- Dia assolellat amb les temperatures una mica més baixes

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 30 de setembre de 2018 a les 23:29
Actualitzat el 04 d’octubre de 2018 a les 18:30
La jornada no ha estat gens positiva pels sèniors de l'OAR Gràcia. El pavelló Miquel Poblet va tornar a ser un fortí que el Gràcia no va poder assaltar. Tot l’esforç i el desgast es convertí en desil·lusió amb el 28-25 favorable a la Salle Montcada. El partit, intens com s’esperava, obligà a ambdós equips a treballar de valent i a fer ús de tots els recursos a la recerca dels punts en joc. Se’ls endú la Salle com, per ocasions, ho hauria pogut fer l’OAR. Els detalls van ser decisius per decantar un partit seguit amb interès.
L’avantatge al marcador, a partir de 2-0, va ser sempre del conjunt local. En el primer quart d’hora als montcadens els sortí gairebé tot a la perfecció i van arribar a doblar el Gràcia (10-5), obligat a demanar temps mort. A partir d’aquí, canvi d’escenari amb el parcial 3-7 que escurçà al mínim la diferència (13-12). L’exclusió d’Aniol Picolà, però, permeté a la Salle agafar aire i arribar al descans amb tres de renda (15-12).
Tot just començar la segona part, dues pèrdues consecutives del Gràcia amb gols encaixats de contracop (17-12) van llastrar les seves possibilitats. La Salle, experimentat i amb l’habitual fermesa defensiva, aturà el partit alhora que els graciencs l’acceleraven en les respectives possessions. L’estira-i-arronsa situà el 25-23 ja entrat en els darrers cinc minuts. Amb el partit obert encara a tota opció, el cap (control) va guanyar al cor (pressa) i el parcial 3-0 sentencià abans dels dos darrers gols de tancament dels verd-i-blancs.
Notícies recomenades
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup
-
Esports Quatre de l’Astralpool i una sabadellenca, a la World Cup de Chengdu
-
Esports El cara a cara del derbi: com afronten el partit els protagonistes?