EL TEU DEFENSOR
El D.S. està compromès amb tu. En moments d’incertesa, el periodisme és més necessari que mai. Per aquest motiu, hem engegat aquesta nova secció, pensada per i per a vosaltres. Podeu fer-nos arribar els vostres dubtes, suggeriments o reclamacions. Volem conèixer el teu cas i buscar-hi una solució plegats. Cada dissabte, rebrem les vostres històries. Tu ho expliques, el D.S. respon. Ens pots contactar per correu electrònic a mordonez@diaridesabadell.com.Montse Alimón rep un fort cop després de caure al carrer de Batllevell i denuncia el mal estat de la vorera.
La situació l’ha indignat i preveu denunciar l’Ajuntament de Sabadell
Quan aquest passat dimarts la sabadellenca Montse Alimón acompanyava els seus fills a renovar el passaport va caure de cara a terra pel mal estat de la vorera, va patir una fissura al nas i va patir altres ferides, com una forta contusió en un ull i rascades als genolls. La situació l’ha indignat i preveu denunciar l’Ajuntament de Sabadell als Mossos d’Esquadra per aquest dany. El problema, lamenta, és que no és un cas puntual, sinó que a tota la ciutat “hi ha moltes voreres que estan malament, moltes”. El problema en aquest cas era una rajola aixecada que la va fer entrebancar.
L’accident va passar a l’altura del carrer de Batllevell, 103 (Gran Via), a pocs metres de l’edifici de la Policia Nacional. Els seus fills l’esperaven en un banc i en apropar-s’hi va caure. “Va ser una patacada forta, m’he fet mal”, remarca. En el moment de caure se li va acostar una infermera que passava per allà i li va fer una primera cura amb gases estèrils i li va donar una ampolla d’aigua, “però no sé com es diu i li estic molt agraïda”, afegeix Alimón.
Després del cop, la mare va acompanyar els fills a tramitar el passaport i després se’n va anar a casa a descansar, però ahir divendres, ja cansada del dolor, va optar per anar al CUAP de Sant Fèlix perquè li miressin les ferides. L’informe és clar respecte a les seves contusions.

L’Ajuntament reconeix el mal estat de diferents voreres i recorda que contínuament fa accions per reparar-les
L’Ajuntament de Sabadell ha contactat amb la sabadellenca després que presentés una queixa als serveis municipals i estudiarà el cas. Des del consistori es reconeix el mal estat de ferms i voreres de tota la ciutat i remarca que hi ha un pla actiu per arreglar-los progressivament.
El mes de juny hi havia més de 200 actuacions previstes per refer ferms i voreres, algunes de puntuals, per exemple als carrers de Josep Comas o al passeig d’Espronceda, i d’altres de més magnitud com la que s’ha fet a la ronda de Santa Maria per valor de 700.000 euros. A la zona del Centre aquests dies s’ha treballat i se segueix fent en carrers que tenen prioritat de vianants com Sant Quirze, Advocat Cirera, Joan Maragall, d’En Font, Escola Industrial, Gràcia i la plaça de les Marquilles, entre d’altres.