Pérez Llopis Advocats obre despatx a Granollers

La firma, creada l’any 2021 i amb seu a la Creu Alta, disposa d'un equip d’advocats especialitzats en el dret de família, dret civil, dret penal i dret laboral

  • L’equip d’advocats, encapçalat pel soci fundador, Pedro Pérez / v.castillo
Publicat el 09 d’abril de 2025 a les 10:16
Actualitzat el 09 d’abril de 2025 a les 10:18

El despatx sabadellenc Pérez Llopis Advocats aterra a Granollers, al carrer Agustí Vinyamata, per oferir un servei més proper als clients del Vallès Oriental. 

Tal com explica el soci fundador, l’advocat Pedro Pérez “tenim més de 600 clients arreu de Catalunya, i la majoria es troben al Vallès Occidental, Vallès Oriental, Barcelonès i Maresme. El creixement meteòric que hem tingut ens ha permès prendre la decisió d’obrir un despatx al centre de Granollers, i així donar un millor servei al gran nombre de clients del Vallès Oriental i el Maresme”. La firma, creada l’any 2021 per joves professionals, liderades pel soci fundador Pedro Pérez Luque, i amb seu al carrer dels Filadors, a la Creu Alta, disposa d’un equip d’advocats especialitzats en el dret de família, dret civil, dret penal i dret laboral. 

Alhora, compten amb la col·laboració de professionals d’altres disciplines, com economistes, fiscalistes, psicòlegs, metges i pèrits judicials.

En aquest camí, el despatx Pérez Llopis Advocats ha generat sis llocs de feina directes i quatre d’indirectes, i la previsió és que enguany en pugui generar quatre més, entre els diversos despatxos ubicats a Sabadell i Granollers.