Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
CambrAccelera, a la recerca de les ‘start-ups’ més innovadores

- Moren 7 persones per Covid en una setmana al Taulí, que activa el Frontal pels nous casos
Publicat el 26 de juliol de 2021 a les 19:03
Les start-ups participants en el programa CambrAccelera, que promouen la Cambra de Comerç de Sabadell i l’acceleradora Conector Startup Accelerator i que tindrà una durada de 6 mesos, tindran com a mentores BStartup, Fluidra, Uriach i Holistex.
Aquestes empreses tractores del programa cerquen, en aquesta fase inicial, start-ups que treballin propostes de valor innovadores en els sectors fintech, tèxtil, salut o recursos.
CambrAccelera impulsa l’activitat de noves empreses innovadores amb base tecnològica a la demarcació de Sabadell.
Les seleccionades desenvoluparan els seus projectes -d’octubre a febrer- de la mà de la Cambra i Conector i amb el suport dels mentors, gaudint de perks (incentius, avantatges, beneficis...) per un valor superior als 400.000 euros.
Les quatre empreses esmentades aportaran a les start-ups el mentoring, know-how, proves de concepte, proves d’infraestructures... BStartup és experta en fintech, Fluidra en recursos, Uriach en salut i Holistex, en el sector del retail. Sent molt diferents, totes elles cerquen nous models de negoci innovadors.
En concret, BStartup, programa creat pel Banc Sabadell, cerca start-ups en fase inicial del sector tecnològic i digital, amb visió internacional i una proposta de valor diferenciada i innovadora, que treballin els models de negoci B2B, B2C i B2B2C.
Fluidra, multinacional sabadellenca de la piscina i wellness, s’interessa per start-ups amb models de negoci orientats a resoldre necessitats relacionades amb la sostenibilitat, la seguretat, la salut... En especial, iniciatives sostenibles com la reducció del consum d’aigua i energia o la millora de la seva qualitat.
La farmacèutica Uriach, de Palau-solità i Plegamans, centra la seva recerca en start-ups amb propostes de valor innovadores dirigides tant a consumidors com a metges i farmacèutics, en salut natural via oral, la salut tòpica natural i la salut natural en general.
Finalment, la tèxtil Holistex cerca noves empreses amb un model de negoci innovador per al retail, centrat en la protecció, sanitat i performance de la creació i fabricació de teixits per a la moda.