Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
La cadena de perfumeries La Balear tanca per falta d'ingressos

- Aquest és el calendari de festius del 2021 a Sabadell
Publicat el 31 de desembre de 2020 a les 16:30
Actualitzat el 31 de desembre de 2020 a les 16:48
La cadena de perfumeries La Balear tancarà definitivament per falta d'ingressos durant el primer trimestre de 2021. Segons pública aquest dijous el diari Ara, la companyia ja va presentar un concurs de creditors voluntari a finals de novembre i està negociant l'extinció dels contractes de la plantilla.
L'empresa comptava amb 25 botigues a Barcelona i un total de 129 empleats, entre el personal dels locals i el magatzem que té a Sabadell, al carrer Raimon Casellas. Segons els últims balanços disponibles, La Balear acumulava tres anys consecutius registrant pèrdues i reduint el seu volum de vendes.
L'any 2019, el grup va perdre 1,8 milió d'euros (un 12% més respecte a 2018) i va registrar una facturació de 12,6 milions d'euros (un 18% menys en comparació a l'exercici anterior).