Ara a portada
-
-
Sabadell Anna Lara: "El PSC s'aprofita del llegat de la Crida. Qui va projectar els pisos de Vimusa que ha inaugurat Farrés?" Albert Acín Serra
-
Sabadell Oficialitzada l'adjudicació de les obres del MNAC als sabadellencs HArquitectes Aleix Pujadas Carreras
-
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa" Marc Segarra Rodríguez
El Centre d'Esports Sabadell i Etikal Market, emprenedors de l'any

- La Fundació 1859 Caixa Sabadell fa un balanç positiu del primer trimestre escolar

- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 23 de desembre de 2020 a les 10:00
Actualitzat el 23 de desembre de 2020 a les 15:51
La Xarxa Onion ha decidit lliurar el seu Premi Emprenedor de l'Any 2020 al Centre d'Esports Sabadell i el Premi Emprenedor Novell de l'Any 2020 al nou negoci Etikal Market. Enguany, per motius sanitaris, no es podrà celebrar el tradicional sopar de Nadal de l'entitat, i els premis es lliuraran en un acte privat a la Nova Creu Alta durant el mes de gener.
El president de la Xarxa Onion, Arnau Bonada, ha explicat que han del CE Sabadell s'ha premiat "la valentia de prendre riscos". En aquest sentit, Bonada ha subratllat que "els emprenedors que hi ha darrera del projecte van decidir arriscar els seus diners en un club que venia d'un concurs de creditors i han dut a terme una de les inversions de capital privat més importants a la ciutat en els darrers anys. Els volem agrair aquesta aposta per Sabadell.". A més el president de l'entitat, ha afegit que: "L'ascens és un èxit esportiu però també un èxit empresarial, ja que possibilitat l'equilibri econòmic del club a mig termini. A més, va ser una enorme injecció de moral per a tota la ciutat en un any tan difícil com aquest. També volem destacar la seva vocació de col·laborar amb altres empreses de la ciutat i el seu paper actiu dins el Hub Salut Esports i Innovació".
En el cas d'Etikal Market, el jurat ha valorat el caràcter innovador de la seva proposta. Jovita Ponce, membre de la Junta de la Xarxa Onion, ha indicat que "encara que ara només es parli de la pandèmia, no podem oblidar que l'emergència climàtica és més alarmant que mai i que els objectius de desenvolupament sostenible s'han de complir. Etikal Market ens fa reflexionar sobre l'enorme quantitat de residus que intervenen en l'acte de consumir". I a més, Ponce ha remarcat que "és un exemple de com, des de l'emprenedoria, es pot també lluitat per un món millor". L'entitat també ha posat de relleu que aquesta empresa va inaugurar el projecte en ple confinament, "un acte de valentia emprenedora que ens va inspirar a tots i totes a continuar endavant".
La Xarxa Onion es mostra optimista amb la vacunació massiva que començarà a principis de 2021 i espera poder reprendre a la primavera les seves activitats presencials. Mentrestant, seguirà duent a terme els seus networkings de manera telemàtica. L'entitat vol tancar l'any amb un record per tots aquells que ens han deixat o que arrosseguen les seqüeles de la malaltia. Així com per tots aquells emprenedors que han patit les restriccions als seus negocis per garantir el bé comú.