Pimec destaca el pes empresarial del Vallès

  • Pimec destaca el pes empresarial del Vallès
Publicat el 25 de gener de 2020 a les 10:19
Actualitzat el 16 de març de 2021 a les 10:35

El president de Pimec, Josep González, i el secretari general de l’entitat, Antoni Cañete, van visitar dimecres passat Sabadell per mantenir una reunió de treball amb la comissió executiva del Vallès Occidental, encapçalada per Josep Maria Catalán. En la trobada, es va destacar el creixement del pes estratègic del Vallès en el teixit empresarial català a causa de l’augment d’empreses i autònoms de la comarca. Si més no, la patronal de la mitjana i petita empresa ha crescut en punts d’atenció i actualment disposa de tres oficines (Sabadell, Terrassa i Sant Cugat), a més d’un conveni amb l’Ajuntament de Polinyà per fer formacions a Can Gavarra.

González va valorar de forma “molt positiva” la tasca de la comissió executiva i l’equip tècnic de Pimec Vallès Occidental. Per la seva banda, Catalán va assenyalar que la bona marxa de la territorial ha estat provocada pel desenvolupament de diverses iniciatives al territori, com la baixada de les pressions fiscals en l’àmbit local, la supressió d’impostos com el de l’àrea metropolitana, la millora dels polígons industrials, la millora de les infraestructures, el suport als autònoms, l’ajuda al comerç de proximitat i l’acompanyament a les empreses en sostenibilitat i transició energètica.

Així mateix, el president de Pimec Comerç Vallès Occidental, Xavier Olivé, va fer una radiografia de la situació del comerç de proximitat de la comarca i va exposar les accions necessàries per donar suport a aquest tipus d’establiments davant de les grans superfícies.