Un cop conegut el veredicte, la Fiscalia i l'acusació particular han demanat que se'l condemni a 18 anys de presó. La família de la víctima rebaixa d'aquesta manera la seva petició inicial, que era de 30 anys de presó. Ara serà el jutge president del tribunal qui haurà de concretar la condemna quan redacti la sentencia.
Ara a portada
-
-
Cerdanyola del Vallès La Cursa de la UAB en suport de La Marató de 3Cat ja supera els 1.000 inscrits
-
-
Cerdanyola del Vallès VÍDEO | Rescaten una família de Cerdanyola quan la seva barca s'enfonsava a les Illes Medes
-
Cerdanyola del Vallès Obriran un expedient disciplinari als mossos condemnats per agredir dos joves a Cerdanyola
Declaren culpable l'home acusat d'atropellar mortalment un amic seu a Cerdanyola
Després d'una baralla a la discoteca, va envestir la víctima amb el seu cotxe

- El Sabadell de Munitis, a un partit d'igualar la ratxa de la lliga 83/84
Publicat el 01 de març de 2022 a les 18:18
Actualitzat el 01 de març de 2022 a les 23:24
El jurat popular ha declarat culpable l'home jutjat per haver atropellat mortalment un amic seu a Cerdanyola del Vallès el juliol del 2020. El tribunal l'ha declarat de forma unànime autor d'un delicte d'assassinat amb traïdoria.
Al veredicte, fet públic aquest dimarts a l'Audiència de Barcelona, també hi ha hagut unanimitat dins del jurat a l'hora de descartar un eximent per trastorn psicològic i en negar afectació de les capacitats cognitives en el moment dels fets. En canvi, sis dels nou membres del tribunal han aprovat una atenuant de la condemna per transtorn per embriaguesa lleu.
Notícies recomenades
-
Cerdanyola del Vallès L'acusat d'atropellar mortalment un amic a Cerdanyola assegura no recordar res
-
Cerdanyola del Vallès Detingut un lladre que es vestia de tècnic de manteniment per robar a escoles
-
Cerdanyola del Vallès Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
-
Cerdanyola del Vallès La Festa Major de Bellaterra no tindrà àpats multitudinaris a la fresca