Ara a portada
-
-
Cerdanyola del Vallès La Cursa de la UAB en suport de La Marató de 3Cat ja supera els 1.000 inscrits
-
-
Cerdanyola del Vallès VÍDEO | Rescaten una família de Cerdanyola quan la seva barca s'enfonsava a les Illes Medes
-
Cerdanyola del Vallès Obriran un expedient disciplinari als mossos condemnats per agredir dos joves a Cerdanyola
Uns 500 inscrits a la primera cursa feminista de Cerdanyola

- Els números del 'play-off': els duels directes poden marcar la diferència
Publicat el 04 de març de 2020 a les 11:53
Actualitzat el 08 de març de 2020 a les 21:46
La primera cursa feminista de Cerdanyola del Vallès, organitzada per Non Stop Run, ja compta amb gairebé mig miler d’inscrits. La cita és reivindicativa i es durà a terme aquest dissabte, 7 de març, a partir de les 10 h.
Emmarcada en el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, la sortida de la cursa és des del Complex Municipal Esportiu Guiera, on també hi haurà l’arribada.
Hi haurà quatre categories diferents a escollir per participar-hi: la caminada de 4,5 quilòmetres, la cursa de 4,5 quilòmetres, la caminada d’1,5 quilòmetres i la caminada en grup. Els circuits es troben amb un 5% asfaltat, senyalitzat, tancat al trànsit i controlat. La cursa no tindrà classificacions i serà lúdica i oberta a tothom.
Per participar en la primera edició de la cursa és obligatori fer la inscripció, que té un preu de 5 euros.
Notícies recomenades
-
Cerdanyola del Vallès Declaren culpable l'home acusat d'atropellar mortalment un amic seu a Cerdanyola
-
Cerdanyola del Vallès L'acusat d'atropellar mortalment un amic a Cerdanyola assegura no recordar res
-
Cerdanyola del Vallès Detingut un lladre que es vestia de tècnic de manteniment per robar a escoles
-
Cerdanyola del Vallès Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès