L'Automobile apostarà per l'electrificació

Publicat el 23 de setembre de 2022 a les 14:15
Actualitzat el 22 de novembre de 2022 a les 14:18

El Saló Internacional de l’Automòbil , Automobile Barcelona, comptarà amb més de vint marques que presentaran les seves novetats i apostarà per l’electrificació, la tecnologia i la descarbonització com a eixos principals. El saló, organitzat per Fira de Barcelona amb el suport de l’Associació Espanyola de Fabricants d’Automòbils i Camions (ANFAC), tindrà lloc entre el 30 de setembre i el 10 d’octubre al recinte de Montjuïc i serà un dels primers certàmens d’Europa de celebrar-se de manera presencial després de la pandèmia. 

El 30 de setembre i 1 d’octubre seran els dies reservats a la premsa i professionals del sector. Per altra banda, els tradicionals “boxes” ubicats a les avingudes Reina Maria Cristina i Rius i Taulet posaran a disposició dels aficionats les gammes actuals de vehicles amb l’objectiu de donar a conèixer les seves prestacions.

El circuit de Montjuïc serà el banc de proves on els aficionats del motor podran familiaritzar-se i provar aquests vehicles. “Volem que Urban Mobility ajudi a trencar barreres mentals, que sigui el lloc on els aficionats puguin veure els beneficis dels motors elèctrics i altres tecnologies que poden generar dubtes a l’usuari. Aquí podran comprovar els seus avantatges i anticipar-se a com ens mourem en el futur”, assegura el president del saló, Enric Lacalle.