Martí participarà en la fórmula regional asiàtica

Publicat el 22 de gener de 2020 a les 10:33
Actualitzat el 23 de novembre de 2022 a les 12:37

El jove pilot Pepe Martí participarà per primera vegada en una competició internacional prenent part de l’engraellat de la Fórmula Regional Asiàtica, que arrenca aquest cap de setmana al circuit Yas Marina d’Abu Dhabi. Aquest campionat, que consta de cinc curses consecutives, totes elles als Emirats Àrabs, servirà per agafar rodatge de cara als pròxims reptes europeus que pugui afrontar Martí al volant d’un F3.

Per afrontar aquest campionat, Martí serà la punta de llança, juntament amb Dilano Van’t Hoff –campió de la F4 Spanish Championship–, de Pinnacle Motorsport. L’equip irlandès el completarà el jove Ayato Iwasaki, qui prové directament del món del kàrting, i l’experimentat Salih Yoluc, de trenta-sis anys.

La Fórmula Regional Asiàtica tindrà prop d’una trentena de pilots, entre els quals destaquen Sebastián Montoya, fill de l’expilot colombià de Fórmula 1 Juan Pablo Montoya, Arthur Leclerc, germà del pilot de la Scuderia Ferrari, Charles Leclerc, i el nord-americà Jak Crawford, subcampió d’ADAC Fórmula 4 i membre del Red Bull Junior Team.

Futur prometedor

Pepe Martí arriba al primer campionat internacional que disputarà amb només setze anys després de fer un gran paper a la F4 Spanish Championship, en què el pilot va aconseguir la tercera posició de la classificació general i la primera com a pilot espanyol en el seu debut en monoplaces.