Exes Sabadell Centre celebra un any com a empresa amiga d'Unicef

"Ser part d'aquest projecte és un honor per a nosaltres", afirma el gerent de l'agència sabadellenca, Josep Marín,

  • Exes Sabadell Centre celebra un any com a empresa amiga d'Unicef
Publicat el 17 de maig de 2024 a les 12:26
Actualitzat el 17 de maig de 2024 a les 12:28

L'agència immobiliària Exes Sabadell Centre celebra aquest mes de maig que ja fa un any que col·labora amb Unicef Espanya com a 'Pyme Amiga'. "Ser part d'aquest projecte és un honor per a nosaltres", afirma el gerent de l'agència sabadellenca, Josep Marín, en un comunicat. "Estem compromesos a continuar treballant en aquesta direcció, donant suport a causes que generin un impacte real a la vida dels nens i nenes allà on més es necessita", afegeix. 

El compromís d’Exes Sabadell Centre amb Unicef Espanya s'emmarca en l’esforç per a fomentar el desenvolupament sostenible i contribuir al benestar de la infància. Amb aquesta col·laboració, l'agència immobiliària dona suport al projecte d'Unicef Espanya i la Xarxa Nacional d'Escoles Infantils (RENAJI) a Guinea Bissau, que té com a objectiu augmentar l'accés a l'educació preescolar de qualitat a milers de nens i nenes.

Des de 2023, Unicef Espanya treballa per enfortir la xarxa nacional d'educació infantil, permetent que 18.119 infants, incloent-hi 9.073 nenes, rebin educació de qualitat. Això ha estat possible gràcies a la formació de 674 educadors i l'establiment de 575 centres d'educació infantil, juntament amb dos centres de recursos d'educació infantil a les regions de Bissau i Oio.